Sostegno all'Ucraina

Call for applications for the allocation of a contribution for transfer expenses to Ukrainian doctoral students for training and research activities at the Department of Neurosciences, Psychology, Drug Research and Child Health (NEUROFARBA).

Decree of delay of the Call until November 7th, 2022 at 11:59 p.m. CET.November 7th, 2022 at 11:59 p.m. CET.

Decreto di mancata assegnazione dei fondi relativi alla "Call for applications for the allocation of a contribution for transfer expenses to Ukrainian doctoral students for training and research activities at the Department of Neurosciences, Psychology, Drug Research and Child Health (NEUROFARBA)"

Call for applications for the allocation of a contribution for transfer expenses to Ukrainian students at the Department of Neurosciences, Psychology, Drug Research and Child Health (NEUROFARBA).
The deadline for submitting the selection application is December 20th 2022 at 11:59 a.m. CET.

10.11.2022